niedziela, 27 stycznia 2013

Liebster Award 3

Jeeeeju! Trzecia nominacja już?! No nie wierzę! :D
Nie wiem za co, ale dziękuję! <3
No to tak...
Nominacja otrzymana od Sylwii :)
  Pytanka:
1. Ulubiony kolor ?
- Niebieski i fioletowy

2. Masz drugie imię ?
-Mam :) Ola
3. Masz jakieś zwierze ?
-Niestety nie mam. Ale chciałabym mieć.

4. Grasz na czymś ?
-Na nerwach. :D Ale tak na serio to na keyboardzie i gitarze ;)

5. Co robisz w czasie wolnym ?
-Gram na gitarze ;D

6. Jakiego gatunku muzyki słuchasz ?
-Dosyć dużo... Pop, Rock, Rap, Nu-Metal

7.  Kto twoim zdaniem jest najprzystojniejszy z TW   ?
-O mój Boże! :P Jak dla mnie Max ^.^

8. Lubisz Niemiecki ?
-Nie -.-' Niemiecki to zuooo!

9 . Ulubiona potrawa ?
- Nie wiem... Nie mam ;D

10.  Masz rodzeństwo ?
-Tak -.- Chętnie oddam stan lekko używany xD

11. Słuchasz rapu ?
-Pewnie! ;P GrubSon, Paktofonika, Hemp Gru, Eminem ; )

No dobrze. Skoro to już 3 nagroda to zrobię jak wcześniej. :)
Bardzo dziękuję za nominację! Ale jeśli chodzi o nominacje innych blogów to ja nie jestem kimś akurat kto nominuje. Chyba by było ich tutaj z 50, dlatego nominacji było by trochę dużo ;D

Brak komentarzy: