czwartek, 6 grudnia 2012

Liebster Award 2

 Naprawdę nie wierzę, że dostałam już drugą nominację! *.* To jest naprawdę cos co zapiera mi dech w piersiach, gdy widzę, że wam się podoba blog i nominujecie go :)


Nominację otrzymałam od I love nutella ♥


Pytania:
1. Ulubiona piosenka?

- Nie mam ulubionej. Ale gdybym miałą wybierać to Heart Vacancy <3

2.Żelki vs Twix ?





-Żeeeelki! c:

3. Ulubiony napój ?
-Woda ; )


4. Masz rodzeństwo ?
-Taaa. Siostrę 2 lata starszą -.-

5. Jak widzisz swoją przyszłość?
-Nie wiem. Mam nadzieję, że poznam The Wanted w tej przyszłości ^^

6. Facebook czy Twitter?
-Oba są zajefajne, ale myślę, że Facebook, bo mam lepszy kontakt z fanami takimi jak ja ; )

7. Ulubione imię męskie?
- Jeeju.. ;o nie mam zielonego pojęcia! ;] ale imię się nie liczy tak naprawdę. Liczy się wnętrze :*

8. Jakiej muzyki słuchasz?
- Różnej. Co wpada w ucho :D

9. Jaka by była Twoja reakcja, gdyby twój idol przechodził koło Ciebie?
-OMG! Pewnie coś w stylu " O mój Boże to The Wanted!!! To oni!" albo " Osz kur** to The Wanted!"

10. Kto jest twoim idolem?
-Zdaje się, iż w poprzednim pytaniu wydałam, kto nim jest ;>

11. Czy jakaś sława obserwuje cię na tt? Jeśli tak to kto?
- Nie wiem czy kojarzycie, ale Ollie Marland. Sprawdźcie na tt. ; )

Ok. Za pierwszym razem nie nominowałam blogów i tym razem też tego nie zrobię, bo WSZYSTKIE blogi, które czytam są tak cudowne, że nie mam serca oceniać. <3 Mam nadzieję, że zrozumiecie. :) Tak czy owak jestem ogromnie szczęśliwa, że zostałam nominowana i wiem, że nie wsyzstkim pasuje to, że nie nominuję, ale po prostu serca nie mam.  Są zbyt cudowne by podlegały ocenie. *.*

Trzymajcie się <3

 




Brak komentarzy: