niedziela, 7 października 2012

UWAGA!

 OK. Już napotkałam się na niemiłe komentarze w stronę mojego bloga w stylu że to koszmar, że One Direction rządzi... Ludzie! Jeśli wam się nie podoba blog, nie podobają się moje posty to nie czytajcie! ok?  Rozumiem w jednym poście napisałam coś niemiłego o One Direction, ale to wypłynęło tak po prostu! Ogólnie lubię 1D, ale kocham The Wanted, jestem w #TWfanmily. Ale jeśli nie podoba wam się to co piszę to po prostu nie czytajcie tego i nie piszcie takich komentarzy, bo takie kozaczki mogą być prawdopodobnie tzw. wyszczekani w sieci, a w realu już niekoniecznie...;/

3 komentarze:

Anku ;D pisze...

Nie przejmuj się takimi osobami ;)
To jest po prostu brak odpowiedniego wychowania. To że ktoś lubi inny zespół nie znaczy że jest gorszy!
A takie naskoki świadczą tylko o "braku inteligencji" ze strony tej osoby.
Jak za takiego wielkiego krytyka uchodzi niech się podzieli swoimi "dziełami" i zobaczymy czy taka do przodu będzie wtedy...

Kochana rób dalej to co Kochasz, bo świetnie Ci to wychodzi ;*
Nie przejmuj się takimi komentarzami, bo taki jest już świat... Są ludzie i "taborety"... Ludzie zazdroszczą, dlatego takie głupoty wypisują...

naile pisze...

Anku;D ma rację. Trzeba pokazac że te komentarze cię nie ruszją. Rób co kochasz. I nie zwracaj uwagi na ludzi którzy CI ZAZDROSZCZĄ!

Unknown pisze...

Nie wierze jak można być takim oportunistą widać że wypowiadają się tu osoby z bujną wyobraźnią nie wiedząc nic prawdziwym życiu. Widzę że rozmawiam z 13-latkami o nie!... przepraszam obrażam 13-latków...Brak słów