czwartek, 7 lutego 2013

Versatile Blogger Award 3

 jeeeeeeeeeeju! Trzecia nominacja już? :D Za co? hahaha nie no zaskoczenie nieziemskie ;P
za nominację oczywiście dziękuję Gabi ! <3

Każdy nominowany blogger powinien wykonać kilka rzeczy:
- podziękować nominującemu na jego blogu,
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie,
- ujawinić 7 faktów dotyczących samego siebie,
- nominować 10 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

7 faktów o mnie :
1. Gdy byłam mała wypadłam z wózka, bo się za bardzo kołysałam :D
2. Raz zdarzyło mi się mieć urodziny w Tłusty Czwartek *.*
3. Połknęłam kiedyś 10 gr xD
4. Potwornie boję siępająków :c
5. Mam porcelanową świnkę na biurku :)
6. Piszę piórem
7. Często zamulam xD

Jeśli chodzi o nominację blogów... To już nie mam blogów do nominowania. :P Wszystkie z mojej listy i te, które w ogóle czytam zostały nominowane już wcześniej, tak więc dzisiaj nominacji nie będzie :)

Jeszcze raz dziękujuę za tą i wszystkie nominacje, które otrzymał mój blog! :*

1 komentarz:

Księgarnia uk pisze...

Ostatnio czytałęm coś zupełnie innego.